Известие

Collapse
No announcement yet.

Довлни ли сте от 156-ците си като цяло? Съвет преди да купя!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Взимай някаква и стига се си чудил, казах ти Важното е на външен вид да те кефи ... другото рано или късно се сменя
    3 месеца, докато обикалях до такъв извод стигнах Те всичките са счупени

    Comment


    • #17
      Аз съм длъжен да попитам за собствено успокоение. Поне да бъда подготвен. Да знам, че не съм купил възможно най-счупената Да не ме е яд, че съм можел да намеря перфектната.

      То така или иначе съм решил, че ще е алфа. Много са хубави наистина. Италианците са царе в дизайна и оборудването на салоните им.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Като цяло колата 156 е добра.Всичко зависи дали ще имаш достатъчно средства да я "стегнеш",т.е. да отстраниш всичките и проблеми(дебитомери,ламбди,вариатори,горни носачи и тем подобни щуротийки),което в повечето случаи прави между 2 и 3 хил.лв.
        Така че колегите са прави-ако ти я дават за 6000 или по-малко е добре.
        Само да ти кажа,че почти всички 156-ци,които се предлагат в Бг. са горе -долу такива.Абе к"во ти обяснявам-готви 9 бона и се радвай на живота
        156 1.8 TS

        Comment


        • #19
          Аз мисля с 500 - 600 лв да мина като за начало. Обслужване, вариатор, реглаж на предницата, чистене на грешката с еърбега. В последствие като забележа други проблеми ще влиза в бокса, като течностите, филтрите и маслата ше си ги сменям сам. За ремъци, ролки и вариатор в сервиз.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от zabolokor
            Като цяло колата 156 е добра.Всичко зависи дали ще имаш достатъчно средства да я "стегнеш",т.е. да отстраниш всичките и проблеми(дебитомери,ламбди,вариатори,горни носачи и тем подобни щуротийки),което в повечето случаи прави между 2 и 3 хил.лв.
            Така че колегите са прави-ако ти я дават за 6000 или по-малко е добре.
            Само да ти кажа,че почти всички 156-ци,които се предлагат в Бг. са горе -долу такива.Абе к"во ти обяснявам-готви 9 бона и се радвай на живота
            Е това е истината :P

            Comment


            • #21
              Някой друг да каже още нещо?
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Пробвай първо да изчистиш грешката от еърбега и тогава плащай защтото има вариант да е болкирала централата на еърбега и или си я оставяш да свети гориш кручката или намираш нова централа и така . За тракането може да мине с ремонтен комплект но ако е работила твърде дълго време така може да се наложи и нов вариатор а ако искаш да утихне напълно добави и 16 бр нови повдигачи по 20 лв бройката. Ако всичко е наред трябва да осещаш осезаема разлика в дърпането при ускоряване след 3-4000 оборота . пробвай дали се набира на 5 от 70-80 км тако можеп да разбереш дали дърпа добре. Разликата сам или трима се осеща на всяка кола. Не искам да те разубедя но окачването въпреки че за момента е здраво в България може да се появят много проблеми след 2000км > Това за дърпането не е нормално по никакъв начин задължително стенд а и това заедно с светещата лампа на еърбега може да говори за удари по колата може и в бордюр да е ударена и да са счупили предната броня. Това за отделящия горе съединител не е на добре сигурно свършва опъни ръчната на място и се опитай да тръгнеш на трета с малко повече газ ако не загаси мотора значи съединителя е за смяна около 300лв с труда.
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #23
                  Не не, не буксува съединителя. А човека ми каза че е светнал еърбега когато е откачил акомулатора за да го зареди. Каза, че това било бъг при алфите. Това така ли е, че не можах да намеря инфо във форума.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    Аз няколко пъти съм си свалял акумолатора и не ми е светвала лампа даже ведвъш го бях изтощил до край и пак не светна лампата не му вярвай на търговеца той може да ти каже че и колата е на 120к км ама вероятно че е на доста повече. Така че мини я на диагностика ако изгасне лампата м оже и от това да се е получило но дърпането го питай от какво е не е нормално кола със здрава преднича да дърпа или той е сменял нещо или има някакър проблем
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • #25
                      Ами добре.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #26
                        Късмет при покупката. И аз направих като теб като си копувах колата четох из форума и из нета и знаех какво да очаквам какво може да ми се наложи да сменя и колко струва тогава тези коли бяха доста по редки и цените им бяха по високи гледах няколко харесах една и.....
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #27
                          Аз от 5 месеца търся кола. Първо на Фиат Брава се бях спрял. Една ми я купиха под носа и продължих да търся. После се качих в една 156-ца и се отказах от бравата. И сега голямо умуване. Голям страх да не попадна на кола с мотор за много ремонт. Не искам да се отваря мотора още в началото.

                          А това за дърпането в дясно не ме притеснява. Един реглаж и е готова, но както каза и не само ти. Комбинация с дърпане в дясно и светнал ейрбег пак се вкарах в мисли, въпреки че не мисля, че е така.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Novachev
                            За тракането може да мине с ремонтен комплект но ако е работила твърде дълго време така може да се наложи и нов вариатор а ако искаш да утихне напълно добави и 16 бр нови повдигачи по 20 лв бройката.
                            Мойта утихна напълно след смяна на вариатор, така че стига го плаши с повдигачите

                            Comment


                            • #29
                              Моя шум от мотора е - почти не се чува, дори на някой светофар поглеждам обортомера да видя дали работи двигателя, защото изобщо не се чува. При моята поне след 2500 оборота се усеща значителна разлика в набиранто, все едно се включва турбо. Еърбега може и да видиш дали е там само леко надигни кожата на волана и ще забележиш едно като бял мрежест плат . Ако го няма, аз лично не бихси я взел

                              Не не, не буксува съединителя. А човека ми каза че е светнал еърбега когато е откачил акомулатора за да го зареди. Каза, че това било бъг при алфите. Това така ли е, че не можах да намеря инфо във форума.
                              При мен като си махна акомулатора не ми светва еърбега, незнам тоя какво те зарибява
                              156 1.8 TS

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от oem
                                ...И сега голямо умуване. Голям страх да не попадна на кола с мотор за много ремонт. Не искам да се отваря мотора още в началото...
                                Тогава си вземи дизел
                                Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                                Блог за работа и кариера

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X